Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

У сусрет завршном испиту или праве вредности

Ово пишем са надом да ће вас инспирисати на сличне подухвате.

Осмак једне београдске школе који је хтео да остане анониман обратио се Физици у Бранку са молбом да му помогнемo. Обећао је мами и тати да ће да почне да учи.

– У понедељак сам се пробудио неуобичајно рано за мене, око осам сати, за када сам и навио сат. Успео сам одмах да устанем из кревета. Доручковао сам, узео књиге за тај дан почео да радим домаћи из математике и физике и читам лекцију из историје – пише овај ученик и додаје да се тако понашао читаве прошле недеље.

Он каже да све ово није било нимало лако урадити јер околина баш и није најбоље реаговала на његову намеру.

– Када сам неколико дана раније друштву саопштио да у понедељак почињем да учим и да ћемо се мање дружити, сви су почели да се смеју. Чак ни мој најбољи друг није благонаколно гледо на моју одлуку – каже овај ученик.

Дечак да је навеће искушење доживео у недељу, вече пре заказаног почетка учења.

– Друштво ме је позвало на свирку нашег омиљеног бенда из краја у којем свирају наши другари. Двоумио сам се неколико тренутака, а кад сам рекао да ипак нећу, друштво је било прилично резигнирано мојом одлуком па смо се и озбиљно посвађали. Одувек смо заједно ишли на свирке и фудбал и помислио сам да је ово крај нашег дружења – прича у својој исповести овај дубоко потресен ученик.

Он каже и да је сада све у реду и да су се страсти слегле, тако да га и друштво подржава у његовој намери.

– Велику захвалност наравно дугујем мојим родитељима. Хвала и друштву јер разумеју што не блејим са њима као раније. Надам се да ћу успети да остварим циљ и да на завршном испиту дам све од себе и успешно га урадим – завршава своју причу овај необични ученик.

Модификована, преузета прича са http://www.njuz.net/student-zaista-od-ponedeljka-poceo-da-uci/

Single Post Navigation

Оставите одговор

