Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

А колики је мој део?

Само сам био радознао да видим колика је била улога физичара у протеклом завршном испиту из математике за основце. Мало сам завирио у објављене поставке и решења, па да погледамо. 20 задатака – 20 бодова. А колики је мој део као професора физике? Нема моје директне одговорности, наравно, али сам помагао у шестом да обновим неке ствари научене још у млађим разредима.

Следећи задаци су могли да буду на тесту из мерења у шестом разреду. Укупно 5 од 20. Мало ли је.

Можете да погледате тест 1 из математике и упутство за оцењивање.

ПС. Имали смо и лепу улогу на тесту из српског језика

Single Post Navigation

3 thoughts on “А колики је мој део?

  1. Sonja on said:

    Nemas ti veze bre to je opsta kultura !

    • Бојим се да нисте разумели оно што пише у чланку. У праву сте да је то део опште културе. Само сам проверавао како ја као професор физике могу да помогнем да се успешно уради завршни тест из математике. Што се тиче српског језика ту не могу да помогнем. То је истакнуто као „лепа улога“.
      Драго ми је што вама очигледно не треба помоћ.

  2. Milenium on said:

    Odlicni komentari
    PS
    Ocekujem pomoc za 7.razred za takmicenje
    pozdrav

Оставите одговор

