Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

Певачица и физика

Има помало везе са физиком, али највише са Марајом Кери.

Улази наставница у разред држећи писмене задатке и љутито каже: – „Срам вас било, децо! Ја вам задајем тему „Славне жене света“ а ви ми тамо пишете о Цеци и некаквој Леди Гага! Како се ниједан није сетио да пише рецимо о… Марији Кири!?!“ На то се деца узврпоље, погледавају и почну да се смеју. – „Вама је сад и смешно, срам вас било!“ На то се један ученик одважи, устане и каже: – „Наставнице, не зове се Марија Кири, него Мараја Кери!“

 

Одакле веза популарне певачице и физике. Не тако давно, тачније 2008. године објавила је албум под називом „E=mc²“.

На питање новинара да ли коришћење формуле Алберта Ајнштајна означава интересовање за физику, певачица се слатко насмејала.

„Какав Ајнштајн?! Физика и ја, молим вас?! Па, ја сам у седмом разреду пала математику! Нисам успела да положим ни поправни, што значи да сам била најгора у целом разреду понављача“ открила је она.

„Наслов се односи на квалитет тог албума, али на квадрат“ рекла је певачица.

Single Post Navigation

Оставите одговор

