Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

Фазони и форе = формуле и физичари

Обећавајући кандидат брани своју докторску дисертацију пред комисијом. Као резултат повећег извођења добије он једначину F=-ma. Кандидату је било непријатно и комисији је било непријатно.Кандидат се нервозно накашља и рече: Изгледа да сам негде направио малу грешку. Један од математичара из комитета суво убаци: Или то, или непаран број њих.

Цигла која је пала са куће погоди студента физике и онесвести га. Када се повратио почео је да се смешка. Присутнио су га збуњено упитали зашто се смешка. Одговорио је: Схватио сам колико сам срећан зато што је кинетичка енергија само mv2/2.

Играју Херц, Тесла и Wебер жмурке и Херц жмури.Тесла се сакрије а Wебер није имао где и стане иза Херца и нацрта око себе квадрат метар пута метар.Херц изброји, окрене се и запљуне Wебера, кад овај: А не, ја сам Тесла – Wебер по метру квадратном!

(Сличан виц је објављен као први пост на блогу Физика у Бранку : Мало смеха)

Single Post Navigation

Оставите одговор

