Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

„Добри изговори“ кад паднеш испит

Fail-Class-Student-300x233

Калимеро ниво: Све је неправда, а професор је луд

  1. Све сам знао па му je било сумњиво.
  2. Убацио сам само 200 евра у индекс.
  3. Питао ме из фусноте.
  4. Одговарао сам после његове паузе за ручак на којој се налио коњаком па ме питао неке небулозе које нису биле у скрипти.
  5. Ма увео писмени.
  6. Испала ми гумица и асистент ме избацио.
  7. Окупао сам се тог јутра, а познато је да професори воле запуштене и масне студенте који изгледају као да су последњих 100 сати провели над књигом без сна и хране.
  8. Профану се чикица из скриптарнице паркирао на место, па био љут.
  9. Ма запао ми онај лудак, он пушта само једног у року.
  10. Професор је ђубре, а требало би и ова држава мало више да улаже у спорт.

Кармички ниво: Малер, сплет околности, лоше знамење

  1. Нисам научио једно питање и баш ми то запало.
  2. Рекли ми „ма само причај, ништа не слуша“. Ја причао састав фервекса.
  3. Нисам подебљао хемијском.
  4. Учио сам из књиге на босанском.
  5. Јео сам масно, зачепили ми се крвни судови мозга.
  6. Изашао сам на блеф. Прозрели су ме.
  7. Питао ме је ли хоћу за више. „Наравно“, рекао сам и …
  8. Карма. Ћале је пре двајес година побио мољце у ормару и то ме сада стиже.
  9. Био сам убеђен да ће мој специјални ход до катедре наићи на симпатије.
  10. Окинуо сам јер мајка није просула воду за мном.
  11. Нисам тог дана доручковао.
  12. Падала је киша, а када пада киша падам и ја.
  13. Остао ми индекс у дисконту, нисам имао амбалажу за зидара.
  14. Вече пред испит сам чуо да је Каду продужио уговор, напио се да прославим и пробудио се кад је био готов испит.
  15. Нисам откуцао бус плус картицу па су из централе електронски блокирали мотор аутобуса.
  16. Сатурн ми ушао у девету кућу. Џаба да учим.
  17. Прешла ми црна мачка пут и ја се вратио кући.
  18. Имам рак.

Кантовски ниво: Принципи и етика изнад свега

  1. Пао сам јер нисам као неки скупљао плусеве и седео у првим редовима!
  2. Ма ишао сам само да слушам.
  3. Била ми превише лака питања па вратио. Нећу се бламирам.
  4. Намерно сам пао да бих за следећи рок боље научио, обожавам тај део физике.
  5. Поништио сам оцену, јурим просек.
  6. Да сам положио, упао бих на буџет, а нећу да се после прича да ме је држава школовала.
  7. Професор и ја имамо супротстављена мишљења по питању Боровог модела атома.
  8. Не вреди, Хегел и ја се једноставно не разумемо.
  9. Ћутање је злато. Професорка није имала разумевања за то.
  10. Професор је тражио да пишемо латиницом. Нема шансе!
  11. Хоћу што дуже да студирам – подривам систем изнутра.
  12. Боље годину дана дуже студент него пензионер.
  13. Није битно колико јако паднеш, него колико брзо устанеш.
  14. Напуштам факултет зарад зен будизма.
  15. Увидео сам да суштина није у циљу, него у путу.
  16. Систем је систем, оно што ти за живот треба је знање.
  17. Мој духовни отац не благосиља да храним его земаљским успесима.
  18. Здравље је најважније.
  19. Шта је то у ствари испит…

Кобјасни ниво: Машта може свашта

  1. Ишло ми сунце у очи.
  2. Професор је гласно сркао кафу.
  3. Дигли су цене у мензи.
  4. Ја то нисам имао у средњој.
  5. Носим шал Борусије Менхенгладбах.
  6. Рекла ми кева „ил’ ћеш обућ’ дуге гаће, ил’ не’ш изаћ’ из куће“.
  7. Наишао сам успут на бескућника који спава на клупи и покрио сам га индексом да не умре.
  8. Кер ми појео из књиге питање које сам добио.
  9. Дошао сам го, заборавио сам да се обучем.
  10. Јер сам из Сјенице, а нисам донео професору сира.
  11. Указао ми се лик Исуса на изгужваној пушкици.
  12. Асистенткиња ми давала питања, а она мрзи сваког ко није из Ваљева.
  13. Положио сам, али у следећем року ће ми уписати оцену.
  14. Професора мрзело да пита па ишао на папир-камен-маказе. Ја ставио папир, а он ме средио маказама. Иначе сам све знао.
  15. Који испит? А то, ма то је само одеш и положио си, отићи ћу следећи пут, оно.
  16. Професор ми је рекао да ће ме избацити ако не престанем да се опонашам звуке дрозда, и ја прешалтао на тетреба.
  17. Мајмуне, студирам у Приштини, иди ти па полажи испит
  18. Украли ми пензионери индекс, мислили да је новчаник.
  19. Смејао сам се колегиници са говорном маном.
  20. Аха, да положим, дипломирам, одем на биро, не нађем посао, паднем у депресију, убијем се? С тим се није играти…
  21. Брате, какав испит, НОЛЕ ПОБЕДИО, ТО НОЛЕЕЕЕ!!!

Крајњи ниво: Истина је врхунска врлина

  1. Знаш ону фору професорску: „Бог зна за 10, профа за 9…“ Ја сам знао ко амеба, за 0,1.
  2. Нисам ни пријавио испит, био на рулету.
  3. Нисам окренуо другу страну теста јер сам био мамуран.
  4. Јесте да и овај Октобар 2 не би требало да постоји те да сам и сада дао сома и по динара глобе само да изађем на испит – ипак се сасвим неоправдано надам да ће измислити Октобар 3, ако не измисле протестоваћу са колегама хипстерима.
  5. Кад сам радио тест, питао сам наглас: „Професоре је ли могу да питам нешто око овог питања?“ Он рекао „Не“ и то је у принципу то.
  6. Преписивао сам из погрешне пушкице.
  7. Ушна маст ми покварила бубицу.

Single Post Navigation

Оставите одговор

