Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

МолбБа

Није грешка у наслову. Имам једну МолбБу, али не знам коме да је упутим. Зато је овако јавно објављујем.

Молим будуће састављаче тестова да када хоће да поставе више захтева у једном задатку не користе мала слова б, в и д јер наши ученици та слова нису у стању да на адекватан начин напишу у тесту. Прегледао сам око 200 тестова и бар у 50 мало слово б је било написано на невероватне начине (шестице, троуглићи, нуле, …). Молим вас користите велика слова А, Б и В. Ваљда ће то олакшати писање нашим ученицима.

Свима који осећају дозу сарказма у обом чланку се извињавам. Озбиљан сам.

Да не спомињем четврти задатак

14

где је словом А означена б, а словом В је означена в.

Пре две године сам имао неки сличан коментар везан за писање. Није наодмет да га поновим.

Мој деда већ дуго оре небеске њиве,

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “МолбБа

  1. Podrzavam. Nesto slicno sam i sam napisao u Analizi zavrsnog ispita iz fizike.
    Pozdrav iz Gaja.

  2. Fizika on said:

    Apsolutno se slažem sa Molbom, jer sam i ja pregledajući radove uočila isto.

Оставите одговор

