Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

Џаба ми диплома

Реновирамо стан.

Већ месецима, али то је друга прича.

Стигле су на ред и плочице.

Мајстор рече 10 колица песка јединице, 3 џака цемента, 25 џакова лепка и плочица 10% више од квадратуре коју покривамо.

Све сам схватио из прве. Мајстор ми је чак и објаснио како да израчунам површину. Нисам хтео да се правим важан и да му кажем да макар то знам, ако не знам да лепим плочице и носим џакове.

Али није ми рекао најважније: „Колико је то 10 колица песка?“ Кренуо сам пут стоваришта размишљајући колико песка да тражим. Кубик, пола кубика? Радник на стоваришту ми је разрешио муке физичарске.

1 кубни метар песка је 16 колица или 40 џакова 

„Узми 25 џакова да ти се нађе.“

(Где све то да сместим ?!)

1

Single Post Navigation

3 thoughts on “Џаба ми диплома

  1. Александар Поповић on said:

    За то је потребно 20 пута прећи пут S брзином V. То значи да ће Вам укупно требати 20S/V времена ( уколико се занемари време потребно за утовар и истовар песка). Поздрав!

  2. Повратни пинг: Malo smijeha | Moja fizika

Оставите одговор

