Физика у Бранку

Занимљиви материјали за ученике и професоре

Извучено из „Нацрта“

Нема везе са физиком, али … и ово ме је погодило.

Често ми у нацртима „заглави“ неки чланак за који нисам био сигуран да ли да га објавим или не, да ли да га довршим или не. Понеки из нацрта заврши у отпаду, али мислим да овај то не заслужује. Нека буде „јаван“.

Десило се пре пар месеци – анегдота или актуелност – нисам сигуран.

Те недеље смо радили преподне. У Батајницу сам стигао возом и пожурио да уђем у аутобус на линији 73 (За оне који не знају почетна станица аутобуса и крајња станица воза су на десет метара једна од друге).

Возач аутобуса је решио да нас не сачека (што се често дешава) и кренуо је.

Нисам био изненађен.

Одједном се зауставио (што се готово никад не дешава) и дозволио нам да уђемо у аутобус, који му је вероватно деда оставио у аманет.

Био сам изненађен.

Хвала му!

На уласку у аутобус сам возачу то и рекао.

Ушавши у аутобус приметио сам три ученика којима предајем.

Нисам био изненађен.

Двоје ми се јавило, а једна девојчица није.

Нисам био изненађен.

За мном је ушла и колегиница са којом радим у школи и почела нешто да ми прича невезано за школу.

Нисам био изненађен.

Нисам могао да испратим шта ми прича, јер у глави ми је била само једна мисао: „Како то да ми ниједан од ученика није понудио место да седнем.“ Рекао сам то колегиници.

Није била изненађена.

И она је приметила исту ствар. И она им предаје.

Нисмо били изненађени.

Први закључак:

“ Вероватно нас ученици јако воле и поштују и сматрају нас себи равнима па самим тим мисле да нема потребе да нам устају у превозу.“

Други закључак:

„Сигурно јако добро изгледамо па су помислили да смо мало млађи или старији од њих и да нема потребе да нас питају да ли желимо да седнемо.“

Трећи закључак:

„Задржаћу за себе.“

Нисам био изненађен.

Само сам био разочаран.

А исти осећај ме држи и даље.

demotivacija.rs_Kako-moral-principi-patrijarhalno-vaspitanje-vie-nisu-in-ja-u-vrlo-rado-biti-out_13379258613

 

Single Post Navigation

One thought on “Извучено из „Нацрта“

  1. Повратни пинг: Како да убијете дечју радозналост у 12 једноставних корака | Био-блог

Оставите одговор

